Coruptie
EXCLUSIV/O demonstrație de malonestitate a personalului „instanței de judecată” CAB-SCAF
Faptul că România are tot mai puțini magistrați („justițiari” însetați de Lege, dreptate, adevăr) este o realitate extrem de îngrijorătoare. Din acest considerent, cele mai multe acțiuni îndreptate împotriva instituțiilor statului „de drept” România sunt soluționate prin respingere de către judecători. Chiar și accesul la Curtea Constituțională a României a devenit o himeră.
Dar, vă vom demonstra, din nou, cu probe (așa cum v-am obișnuit) despre realitatea de tip mafiot din „templu al dreptului”: CAB-SCAF
Potrivit Legii 47/1992 oricine este parte într-un dosar aflat pe rolul instanței de judecată poate solicita concursul Curții Constituționale în scopul de a fi soluționat, ulterior deciziei CCR, fondul cauzei. Instanța ordinară fiind „intermediarul legitim” între partea care a solictat sesizarea CCR-ului și CCR. Bineânțeles, există și situații în care judecătorul de caz solicită concursul instanței de contencios negativ pentru ca fondul cauzei să fie soluționat cu respectarea principiului imparțialității.
Ei bine, în cauza 20979/3/2016, fiindcă recurentul a enervat prea tare falșii polițiști (structurile suport ale MAI, IGPR și DGPMB) și indivizi corupți, acoperiți cu roba de judecător din completul 10 al CAB-SCAF, a fost amendat. Doar trebuia să fie oprit, într-un fel, recurentul de a mai pune la muncă „căpușele cu epoleți” din birourile neoxigenate din MAI și Poliție respectiv „acoperiți” cu roba de judecător ai CAB-SCAF montați în acest templu al dreptului strict pentru a proteja mafia instituțională.
În fine, ca să nu ne depărtăm de subiect, CAB-SCAF a respins cererea de reexaminare a recurentului (așa cum era de așteptat), obligându-l la plata amenzii de 500lei impusă de „acoperiți” cu roba de judecător (complet 10 recurs CAB-SCAF: Oprea, Pătrașcu și Spânu: EXCLUSIV/Legile se nasc la CAB-SCAF după bunul plac al „mafiei cu epoleți” ascunsă în birourile neoxigentate ale DGPMB și MAI. „judecătorii”: Spînu, Pătrașcu și Oprea au devenit „legiuitorul României”: Parlament și Guvern. – Ziarul Incisiv de Prahova) la ordinul falșilor polițiști și falșilor consilieri juridici din DGPMB (poate îi știți: ăia care organizează chermeze cu judecători de contencios, procurori pe la cârciuma MAI, „Excelsior”, unde se mai dezbracă și dau din buric ca să delecteze „ acele robe șifonate din Camorra instituțională”). A se vedea și decizia CCR-ului nr.624/2017 în care Curtea a statuat că pentru a te judeca la o instanță din România ai obligația de a plăti „taxă de protecție” judecătorului care ți-o impune (indiferent dacă, ulterior achitării taxei judiciare, îți admite sau respinge acțiunea): „…accesul liber la justiție nu înseamnă că acesta trebuie să fie în toate cazurile gratuit, în condițiile în care art. 21 din Constituție nu instituie nicio interdicție cu privire la taxele în justiție, fiind legal și normal ca justițiabilii care obțin un folos nemijlocit din activitatea desfășurată de autoritățile judecătorești să contribuie la acoperirea cheltuielilor acestora.” Așadar, plătim taxe și impozite pentru buna funcționare a tuturor instituțiilor statului dar, mai trebuie să plătim și suplimentar o „taxă de protecție” fără de care „justiția nu poate funcționa” (taxă din care „sug” și autoritățile locale, că deh, și ei trebuie protejați)…hm!
|
În baza dreptului de acces la Justiție, recurentul a formulat și o excepție de neconstituționalitate care, potrivit art.29 din Legea 47/1992 trebuie formulată și depusă „în orb” în termen de 48h de la data pronunțării instanței. Adică, nu ști ce a avut în cap magistratul când ți-a respins cerea dar tu trebuie „să bagi din top” o cerere de recurs.
Și acum vine partea „frumoasă”: pe portalul instanței nu figurează nici o soluție în termenul de 48h. A admis, nu a admis… Ce faci? Formulezi repede o cerere de recurs care ar trebui să se judece în 3 zile de la depunere nicidecum 3 luni (termenul „normal” aceptat de instanțe). Și, dacă ai norocul să îți fie admisă cererea de sesizare a CCR-ului iar tu ai formulat și depus recurs în termenul de 48h, atunci să vezi beleaua: acțiunea va fi respinsă ori ca rămasă fără obiect ori ca lipsită de interes. Ce înseamnă asta: „În ceea ce priveşte ordinea de soluţionare a excepţiilor, s-a considerat că între excepţia procesuală a lipsei de interes şi cea a lipsei obiectului, ca element al acţiunii civile înseşi, prevalează excepţia lipsei obiectului, acţiunea urmând a fi anulată, prin raportare la dispoziţiile art. 196 alin. (1) NCPC.
Respingerea cererii ca rămasă fără obiect sau ca lipsită de interes prezintă relevanţă şi din perspectiva suportării cheltuielilor de judecată. Astfel, de principiu, dacă cererea este respinsă ca lipsită de interes, reclamantul va fi obligat la plata cheltuielilor de judecată avansate de partea adversă, în timp ce, dacă cererea rămâne fără obiect în cursul judecăţii, pârâtul ar putea fi obligat la plata cheltuielilor de judecată către reclamant, cu respectarea prevederilor art. 454 NCPC.”? Că oricum, pierzi: dacă cererea a rămas fără obiect, te pune să-i plătești pârâtului (obligatoriu), iar dacă cererea ți-e lipsită de interes, atunci instanța „poate” obliga pârâtul la plata unor cheltuieli de judecată.
În această cauză (20979/3/2016/a2) exact asta s-a întâmplat: personal din CAB-SCAF a afișat decizia instanței după expirarea termenului de 48h (timp în care recurentul a formulat și depus cerere de recurs), iar ICCJ-SCAF a admis excepția lipsei de interes invocată de falșii polițiști din DGPMB (http://www.scj.ro/1094/Detalii-dosar?customQuery%5B0%5D.Key=id&customQuery%5B0%5D.Value=200000000355109) – în cazul în care CCR-ul admite excepția, ar putea fi aceștia puși să plătească pentru prejudiciul creat recurentului. Mai era situația ca, în cazul în care ICCJ-SCAF admitea lipsa de obiect să anuleze toată acțiunea (reexaminarea amenzii judiciare) iar în acest caz, CCR ar fi spus: este inadmisibilă cererea prin care am fost sesizată întrucât a fost anulată acțiunea (nu există)”. Că este corectă soluția ÎCCJ-SCAF, nu ne pronunțăm. Ne pronunțăm doar asupra nesimțirii (că nu știm cum să-i spunem altfel) unor agenți ai statului din CAB-SCAF plătiți lunar cu sume considerabile, culmea, ca să-și bată jod de profesia de magistrat, grefier și, mai ales, de cei care apelează la „serviciile de specialitate” ale unor astfel de … ingrați.
Așa că, dragi români, când auziți de CAB-SCAF încercați să fugiți precum „dracul de tămâie” căci personalul de aici este dedicat trup și suflet fățarnicilor din instituțiile statului cu care dvs. vă luptați. Doar: CEDO, CDFUE, Constituția, Legea, deciziile CCR-ului sunt INADMISIBILE în acest „templu al dreptului” care, dealtfel, a și recunoscut că: ROMÂNIA NU E STAT DE DREPT (https://www.incisivdeprahova.ro/2017/08/31/exclusiv-curtea-de-apel-bucuresti-recunoaste-oficial-ca-romania-nu-este-stat-de-drept-sau-ca-aceasta-informatie-este-clasificata/)! (Cerasela N.).
Detalii: Excepția lipsei obiectului cererii”
|
Citatie dosar 20979
Cerere renuntare la judecata 20979-3-2016-a2
Coruptie
România, partea fără sens. Posibile cazuri de corupție în cadrul Registrului Auto Român și în cadrul Poliției Române
România, partea fără sens. Simple posibilități:
Este posibil ca angajați ai DRPCIV (Permise și Înmatriculări Auto), împreună cu angajați ai Registrului Auto Român, să fi înmatriculat un număr mare de autovehicule furate, în cunoștință de cauză.
Este posibil ca autovehiculelor de la punctul 1 să le fi fost schimbată culoarea înainte de comercializare.
Este posibil ca un număr semnificativ de angajați ai Registrului Auto Român să fi emis certificate de autenticitate pentru autovehicule furate, în perioada prevăzută de lege.
Este posibil ca Registrul Auto Român să fi autorizat un număr semnificativ de service-uri auto care nu îndeplineau normele.
Este posibil ca legislația României să nu acopere satisfăcător problemele din domeniul tranzacțiilor auto legale/ilegale.
Este posibil ca, în târgul auto Vitan-Bârzești și în alte târguri auto din țară, să se fi vândut, de-a lungul timpului, un număr semnificativ de autovehicule furate, cu acordul benevol al conducerii Poliției Române.
Este posibil ca pe site-urile de anunțuri, de pe internet, să se fi vândut un număr semnificativ de autovehicule furate, cu acordul benevol al conducerii Poliției Române.
Un articol de Vlad Stoica
Citește mai mult despre posibile abuzuri și cazuri de corupție în cadrul Poliției Române, dând click pe acest text
Coruptie
De la ecologie la ideologie: virajul periculos al lui Călin Georgescu către Est
Călin Georgescu, cândva un fervent susținător al ecologiei și dezvoltării durabile, a reușit să surprindă pe toată lumea cu o piruetă ideologică demnă de un acrobat politic desăvârșit. Din militant al protecției mediului, s-a transformat într-un apostol al suveranismului cu accente pro-ruse, demonstrând că, în politică, orice este posibil, mai ales când vine vorba de redefinirea propriilor convingeri.
De la verde la roșu: metamorfoza neașteptată
În trecut, Călin Georgescu era recunoscut pentru angajamentul său față de ecologie, promovând politici de mediu și dezvoltare sustenabilă. Însă, odată cu intrarea sa în arenă politică, discursul său a suferit o transformare radicală. A început să critice vehement Uniunea Europeană și NATO, descriind scutul antirachetă din România drept o „rușine a diplomației” și afirmând că „NATO este cea mai slabă alianță de pe fața pământului”.
Admirație pentru Est: Putin, un model de urmat?
Nu s-a oprit aici. Georgescu și-a exprimat deschis admirația față de liderul de la Kremlin, declarând că „Vladimir Putin este un om care-și iubește țara”.
Mai mult, a pus sub semnul întrebării legitimitatea Ucrainei ca stat, susținând că „Ucraina e un stat inventat”.Astfel de declarații ridică semne de întrebare cu privire la orientarea sa geopolitică și la interesele pe care le-ar putea servi în calitate de președinte al României.
Programul „Hrană, apă, energie”: o rețetă pentru izolare?
Planul său de guvernare, intitulat „Hrană, apă, energie”, propune un model economic bazat pe suveranism și distributism, promovând ideea că România ar trebui să se bazeze exclusiv pe resursele proprii.
Deși, la prima vedere, acest program pare să încurajeze autosuficiența, în contextul global actual, o astfel de abordare riscă să izoleze țara și să o priveze de beneficiile cooperării internaționale.
România la răscruce: între Vest și Est
Într-un moment în care România se confruntă cu provocări majore și trebuie să-și decidă viitorul prin vot, ascensiunea unui candidat cu astfel de viziuni ridică îngrijorări. În loc să consolideze parteneriatele strategice cu Occidentul, Călin Georgescu pare să propună o reorientare către Est, punând sub semnul întrebării angajamentele țării față de UE și NATO.
Un viitor incert sub conducerea lui Georgescu
Dacă ar ajunge președinte, Călin Georgescu ar putea conduce România pe un drum al incertitudinii, marcat de dezinformare și o posibilă apropiere de sfere de influență care nu împărtășesc valorile democratice ale țării. Într-o perioadă în care stabilitatea și claritatea direcției sunt esențiale, un astfel de viraj ideologic ar putea avea consecințe nefaste pentru viitorul României.
Coruptie
Averea lui Călin Georgescu: Misterul din spatele conturilor „modeste”
Călin Georgescu, eternul salvator auto-declarat al României, are un talent aparte de a stârni controverse. Cu un discurs pompos despre suveranitate și despre cum România trebuie „să se ridice din genunchi”, domnul Georgescu și-a croit o aură de simplu patriot modest. Dar dacă ne uităm mai atent, conturile „modeste” ale acestuia par să aibă mai multe dedesubturi decât o săpătură arheologică la Sarmizegetusa.
Suveranism cu gust de lux
În timp ce Călin Georgescu vorbește despre reîntoarcerea la valorile strămoșești și despre „reconstrucția spirituală” a României, este dificil să nu observăm o disonanță flagrantă între predica sa și realitatea financiară. Conform propriilor declarații, averea sa ar fi una modestă, dar parcă fiecare pas al său e acompaniat de un parfum de exclusivitate. Desigur, în viziunea sa, modestia se traduce printr-o opulență subtilă, poate chiar bine ascunsă în spatele unor structuri financiare de nepătruns.
Economia „tradițională” a viitorului
Planurile sale economice sunt un cocktail interesant de utopie și haos. Printre ideile care ar trebui să salveze România se numără reducerea dependenței de Uniunea Europeană și o întoarcere spre „autosuficiență”. Desigur, într-o lume globalizată, unde crizele economice sunt interdependente, această strategie pare mai degrabă o rețetă pentru un colaps rapid decât pentru prosperitate.
Un exemplu de clarviziune economică: Călin Georgescu își dorește un sistem bazat pe „suveranism economic”. În traducere liberă, acest lucru ar putea însemna abandonarea investițiilor externe și îmbrățișarea unei economii austere, în care cetățenii să se descurce cu ceea ce au, eventual să revină la troc.
Criza permanentă: o viziune de dreapta extremă
Deși promite stabilitate, planurile lui Georgescu nu fac decât să arunce România într-o incertitudine cronică. Atitudinea sa ascunsă și mesajele sale aparent mincinoase sugerează o eventuală direcționare spre izolare internațională. Citatul său preferat, „România va fi liberă doar când va renunța la dictatura Bruxelles-ului”, poate fi interpretat ca un pas către periferizarea țării.
Pe scurt, cu un lider precum Georgescu, economia României ar deveni un experiment cu final incert. Misterul conturilor „modeste” rămâne nerezolvat, dar ceea ce este clar e că promisiunile grandioase ascund o posibilă catastrofă națională. Să sperăm că visul său de a ajunge președinte nu se va transforma în coșmarul nostru colectiv.
-
Actualitateacum 3 zile
Protezare vs implantare dentară: care variantă este mai bună?
-
Actualitateacum o zi
Care sunt factorii ce influențează deprinderea limbii engleze în copilărie? Descoperă alături de Novakid
-
Uncategorizedacum 3 zile
Turneul Internațional “Imagine Belle Epoque” Ianuarie 2025
-
Comunicateacum 3 zile
Secretele unei case ordonate: cum să minimizezi dezordinea fără efort
-
Comunicateacum 3 zile
Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!“
-
Uncategorizedacum 2 zile
Studiu HONOR: aproape jumătate dintre tinerii din România se confruntă cu probleme financiare în ianuarie
-
Comunicateacum 3 zile
Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!“
-
Socialacum 3 zile
Există controale vamale pe traseul România-Anglia?