Sportul si alimentatia. Cum te ajuta un antrenor sa fii in echilibru?

0
1193
antrenor personal

O data cu luarea deciziei de a merge la sala, trebuie sa ai in vedere ca cea mai buna varianta pentru a te apuca de sport este sa apelezi la serviciile unui antrenor personal, care va sti exact ceea ce ai nevoie pentru a-ti structura antrenamentul.

antrenor personalIn cazul in care doresti sa scapi de kilogramele in plus, trebuie sa stii ca cea mai buna varianta nu este sa te indrepti spre o dieta drastica, ci sa incerci o dieta echilibrata, deoarece foarte importanta este calitatea si cantitatea alimentatiei.

Important este ca atunci cand reusesti sa slabesti, sa poti sa te mentii si sa nu revii la vechile obiceiuri, deci se poate spune ca cea mai sigura dieta si metoda de antrenament pentru a te mentine in forma, este moderatia si variatia in ceea ce priveste alimentatia, impreuna cu orice forma de miscare, de la plimbarile in parc, pana la exercitiile dificile in sala de sport.

Cele mai bune alimente ce trebuie consumate atunci cand ne dorim sa adoptam un stil de viata sanatos, sunt: fasolea rosie, broccoli, spanacul, cartofii dulci, iar ca fructe trebuie mentionate: mere, afine, migdale. Foarte bune sunt si sucurile facute in casa din fructe si legume, dar si germenii de grau. Alimentele care trebuie evitate sunt: carnurile grase, painea alba, semipreparatele, iar lactatele trebuie consumate in mod limitat. In ceea ce priveste carnea, este de preferat ca in locul diferitelor tipuri de carne sa folosim peste, pui sau curcan.

Trebuie ca antrenorul personal sa gaseasca echilibrul intre durata si intensitatea activitatii fizice si aportul de alimente, deoarece cu cat programul personalizat este mai intens, cu atat trebuie sa creasca si necesarul de alimente. O alimentatie nepotrivita va duce cu siguranta la o crestere in greutate si o depreciere a starii de sanatate.

Pentru inceput, cele mai potrivite sunt exercitiile de tip cardio, alergarea pe banda, bicicleta sau stepper-ul, pentru a creste in mod gradat rezistenta la efort, apoi devin potrivite exercitiile de tip forta, tabata sau fit combinate cu exercitiile cardio .

Comentarii Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here