Connect with us

Tehnologie

Clienții pot găsi acum online tehnică de monitorizare discretă de vârf

Publicat

pe

Chiar dacă gadgeturile de spionaj pot fi de dimensiuni extrem de reduse, ele sunt înțesate de inovații, de tehnologii uimitoare. Un microfon sau o cameră în miniatură profesională în genul acestora poate să aibă de multe ori performanțe mult superioare unor produse de înregistrare uzuale.

Ai nevoie de o cameră spion? O varietate de modele dintre care poți alege te așteaptă!

Camerele pentru monitorizare discretă fabricate astăzi, spre exemplu, sunt capabile ca să aibă rezoluții de înaltă definiție (HD), mergând de la 1920 x 1080 p până la GoPro și, mai nou, chiar 4K.

Rezoluția imaginii unei camere video, precum se știe, se referă la câți pixeli se poate afișa pe ecran (un pixel fiind cea mai mică unitate de culoare pe care o poate afișa un display). Logic, cu cât rezoluția este mai mare, cu atât imaginea va fi mai detaliată.

Ce-i drept, nu e nevoie chiar de 4K pentru un echipament video de spionaj, motiv pentru care, pentru situații obișnuite e suficientă chiar și o mini cameră spy cu o rezoluție HD, pentru că oferă detalii suficiente. Iar prețul unei camere video în genul acestora nu este foarte mare.

Rata de succesiune a cadrelor unei înregistrări video este un criteriu de care e bine să se țină seama la achiziția  unei camere spion.

În esență, un filmuleț nu reprezintă decât o serie de fotograme statice derulate repede. Cu cât sunt redate mai repede (dar fără a exagera totuși!) aceste cadre, cu atât va apărea mai cursivă imaginea video. Rata cadrelor reprezintă așadar o unitate de măsură pentru cât de repede sunt derulate aceste imagini foto și este măsurată în cadre pe secundă (fps). Cu cât este mai mare frecvența cadrelor, cu atât este mai calitativ videoclipul, mai confortabil de urmărit, nu apare fenomenul de „imagini înghețate”.

Creierul uman, spun cercetătorii, nu poate percepe imaginile individual atâta timp cât acestea nu sunt redate mai repede de 12 cadre pe secundă. Rata cadrelor camerelor spion mici este în general de 30 fps.

Citește specificațiile tehnice cu atenție, ca să poți cumpăra exact camera spy necesară

Camerele de această dimensiune sunt limitate de capacitatea cardului microSD (precum și de capacitatea bateriei). Prin urmare, înregistrarea la mai mult de 30 fps nu ar fi eficientă deoarece cardul de memorie s-ar umple prea repede, iar acest lucru ar afecta înregistrările ce ar fi din acest motiv fragmentate (incomplete), poate chiar înainte de anumite secvențe-cheie.

Tehnologia de detectare a mișcării permite camerei spion să rămână inactive și să conserve bateria până când detectează mișcarea în câmpul vizual. Este același tip de tehnologie pe care îl au, remarcă cei cei se pricep, fotografii care merg în junglă. Respectivii îl folosesc în mod eficient atunci când instalează „capcane” pentru a obține fotografii în sălbăticie cu diverse animale temătoare în fața omului. În definitiv și spionajul este tot o vânătoare neletală (de informații), nu-i așa?

Înregistrarea pe întuneric este o caracteristică destul de comună în rândul micro camerelor spy. Filmarea în infraroșu permite senzorului camerei video ca să preia mai multă luminozitate în momentele în care nivelul de lumină este scăzut. Lumina infraroșie este perfectă pentru activitățile de spionaj deoarece este invizibilă pentru ochiul uman (în speță, pentru cei monitorizați).

Aceste dispozitive spy sunt limitate totuși funcțional de dimensiunile bateriilor. Bateria nu este foarte mare, deoarece însăși camera video este extrem de mică. Aceasta înseamnă că și timpul de înregistrare este mai redus decât acela al unei camere cameră video standard. În pricipal se utilizează microSD-uri ca unități de memorie.

Acestea pot fi montate în diferite moduri, astfel încât este important să luați în considerare utilizarea dorită și cel mai convenabil mod de montare a camerei, chiar la momentul achiziționării.

Nu toate camerele video obișnuite înregistrează și audio, motiv pentru care de multe ori este nevoie ca să existe și un microfon din aceeași gamă de tehnică profesională de detecție.

Comentarii Facebook
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

SEO în 2019 și cele mai importante greșeli de evitat

Publicat

pe

De

SEO în 2019 și cele mai importante greșeli de evitat

La ora actuală există o cantitate impresionată de articole, tutoriale, ghiduri și filmulețe pe YouTube care ne învață să facem SEO. Găsești materiale disponibile pentru orice stadiu de începere a promovării. Însă, oricât de simplu ar părea din prezentarea etapelor ce trebuie parcurse, demersul nu este unul ușor de realizat. Pentru conceperea unor strategii eficiente este nevoie de ani de experință și de multă practică.

Procesul de Optimizare SEO este un demers complex, ce implică multe aspecte și poate atrage în multe capcane pe cei care doresc să obțină rezultate spectaculoase rapid, fară să aibă rabdarea necesară să aplice corespunzător fiecare parte a strategiei. Tocmai de aceea în cele ce urmează îți propunem atenției câteva dintre greșelile, cele mai des întâlnite, ce trebuie evitate pentru a beneficia de o promovare SEO cât mai bună.

Greșeala SEO #1. Datorită informațiilor disponibile pe internet unora li se poate părea că promovarea SEO este un demers banal, ce poate fi realizat de către oricine, cu ceva cunoștințe din surse autorizate și cu curajul necesar de a porni de unul singur la drum. Într-adevăr, promovarea SEO presupune respectare anumitor procese clare, însă efiența lor este dată și de experința dobândită în timp. Tocmai de aceea, dacă dorești o promovare eficientă, apelează la o firmă specializată în realizarea de astfel de servicii.

Greșeala SEO #2. Nu căuta și nu accepta promisiunea unor rezultate eficiente și rapide.Rezultatele aplicării unor strategii SEO eficiente se văd după câteva luni bune. Iar dacă dorești obținerea mai rapidă a acestor rezultate îți faci iluzii. Unele campanii Google PPC pot face minuni pe termen scurt, dar dacă nu sprijini acest demers și cu o serie de elemente de stabilitate, tot ceea ce ai realizat se va duce rapid în momentul în care nu mai investești acele sume de bani. La fel de adevărat este și că promisiunile ce pot fi făcute de unele agenții sunt exagerate. Nicio agenție de marketing nu poate garanta obținerea unei poziți fruntașe în clasament, fară să treacă o anumită perioadă de timp.

Greșeala SEO #3. Lipsa unei auditări permenente a site-ului și a eficienței campaniei de optimizare SEO. Orice demers SEO trebuie să înceapă cu o auditare a site-ului, fiecare campanie trebuie monitorizată și văzut clar care au fost rezultatele. Este recomandat ca măcar o dată la 6 luni să realizezi un audit SEO al site-ului. Fară o măsurare constantă a poziției și eficineței aplicării unor strategii, întregul demers este lipsit de sens.

Greșeala SEO #4. Oferirea unei experiențe de accesare a site-ului neplăcută. Oricât am încerca să atragem vizitatori în site, dacă la primul contact cu acesta se lovesc de numeroase probleme, efortul este egal cu 0. Dacă site-ul se încarcă greu, dacă apar erori la acesarea anumitor pagini și dacă utilizatorul nu reușește să găsească ușor informațiile, serviciile sau produsele pentru care a intrat în site, atunci orice strategie am aplica, rezultatele vor continua să fie slabe.

Citește continuarea articolului SEO în 2019 și cele mai importante greșeli de evitat pe Blogul SEO Edcora

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Tehnologie

Smart GDPR for Dynamics, un add-on util oricărui agent economic

Publicat

pe

De

XAPT  a pus la dispoziția clienților ce își doresc doresc să beneficieze Smart Business Solutions încă din primăvara anului trecut un add-on denumit Smart GDPR for Dynamics. Acesta ușurează înrolarea la prevederile Regulamentului General pentru Protecţia Datelor (GDPR), care a început să fie respectat  din 25 mai 2018 în cadrul tuturor țărilor ce fac parte din Uniunea Europeană.

Ce este un add-on și cum poate ajuta acesta un agent economic?

Un add-on este un grup de fișiere care, din momentul în care au fost copiate într-un anumit folder dintr-un pachet integrat de soluții informatice, transformă înfățișarea interfeței sau adaugă noi elemente care vor fi de mare ajutor din acel moment pe parcursul folosirii respectivului pachet de aplicații.

Smart GDPR for Dynamics, un add-on util pentru orice firmă și instituție românească

Smart GDPR for Dynamics reușește să îi ajute pe toți clienții XAPT care utilizează Microsoft Dynamics ERP să se conformeze recentelor reguli stabilite la nivelul Uniunii Europene prin Regulamentul GDPR și să le aplice în mod automat.

În concret, add-on-ul menționat de ocupă de ansamblul cererilor GDPR care includ:

– dreptul de acces la datele din cadrul entității respective;

– portabilitatea datelor;

– opoziția, rectificarea ori ștergerea datelor;

– restricționarea prelucrării datelor.

Soluția Smart GDPR for Dynamics reușește ca să facă față cu succes operațiunii de identificare a tuturor datelor cu caracter personal, inclusiv să transmită lista personalului din cadrul organizației în cauză care au dreptul de a manevra acele informații.

Mai mult decât atât, datele confidențiale utilizate în cadrul Microsoft Dynamics ERP sunt pe de-o parte marcate cu ajutorul unui mesaj de avertizare pentru userii ce au drept de citire/scriere, iar pe de alta ascunse pentru acele persoane care nu au permisiunea de a lua cunoștință de aceste date, deși la un moment dat desfășoară activități folosind respectiva soluție complexă ERP.

Ignorarea regulilor europene GDPR poate conduce uneori la niște amenzi foarte mari, ce pot destabiliza bugetele agenților economici și instituțiilor ce funcționează în țara noastră

Iată de ce, pentru a elimina acest risc definitiv, achiziționarea unui add-on special de la XAPT este o variantă demnă de luat în seamă, mai ales că și prețul de cumpărare nu este deloc exagerat. Nu doar că se oferă respectiva soluție informatică propriu-zisă, dar specialiștii companiei amintite, ce comercializează Smart Business Solutions de înalt nivel de performanță, asigură și training și suport în setarea add-on-ului.

Concurența în lumea afacerilor este esențială fiind un motor al progresului. Toți agenți economici încearcă să ofere produse și/sau servicii mai bune, mai ieftine, cât mai utile pentru beneficiari, care să-i departajeze de adversarii lor direcți.

Companiile care folosesc un sistem ERP reușesc ca să își eficientizeze activitatea, făcând câțiva pași înaintea altora. Cererile clienților vor fi mai rapid satisfăcute, va crește productivitatea muncii, se vor putea reduce costurile de producție, se va putea realiza urmărirea tuturor activităților specifice, de la aprovizionare până la ajungerea mărfurilor la beneficiari, mult mai prompt, iar toate problemele ce vor apărea pe acest circuit vor fi rezolvate rapid. Organizarea mai bună a entității respective, respectarea ansamblului de proceduri interne va conduce implicit la o profitabilitate mai mare și la depășirea concurenței directe.

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Tehnologie

CE INSEAMNA SI LA CE FOLOSESTE O HIDROIZOLATIE FUNDATIE

Publicat

pe

De

hidroizolatie fundatie

Hidroizolatia este un material, o structura continua si omogena, care are rolul de a etansa elementele si partile unei constructii, impiedicand astfel infiltrarea apei. (mai mult…)

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Top Stiri Nationalul.ro