Connect with us

Actualitate

O prezentare a filmului All Is True (2019, Sony Pictures Classics)

Mihai Daniel

Publicat

pe

Regizat de Ben Elton, All Is True dramatizează un moment trist, de fapt un amurg al vieții Marelui Bard- William Shakespeare, atunci când fantomele trecutului îl bântuie literal și figurativ pe dramaturgul din Stratford-upon-Avon, în timp ce el se întrevede cu rivalitatea dintre fiicele sale și lipsurile sale ca soț. Istoria riguroasă este aruncată pe fereastră cu lejeritate atunci când este vorba de aceasta producție britanică, deloc blândă sau conservatoare.

Filmul regizorului și actorului englez Kenneth Branagh, „All is True” sau în traducere liberă- „Totul este adevărat” este o creație cu un grad foarte mare în ceea ce privește fantezia.Filmul prezintă de fapt „evoluția „ultimilor ani din viața lui William Shakespeare, care se concentrează asupra revenirii sale la Stratford după anii de glorie, de care s-a putut bucura această valoare universale.Interesant este amănuntul că nicio referire la ceea ce a reprezentat Shakespeare în mentalul colectiv nu este inclus.

De altfel, cele 101 minute gravitează în jurul unui subiect care stârnește multe controverse și comentarii , asupra unui posibil scenariu sumbru. Este de fapt ilustrarea, desacralizarea poetului mult aclamat William Shakespeare , redus la condiția unui om obișnuit, care deplânge moartea fiului său mort Hamnet in 1589, izolându-se aproape de familia sa care îi ascunde adevărul despre acest teribil eveniment foarte multă vreme.

Desacralizarea și îmbinarea acestei ipotetice , neverosimile povești despre acest episod tragic este atent ,riguros efectuată.De fapt, chiar și viața acestei personalități ale culturii britanice dar și universale este pusă  în scenă cu o suită de false motive, pe deplin depărtate de adevăr, de morală sau de aspectele ce sunt legate de relațiile inter-umane sau de nefirescul insinuat sau chiar propus publicului , prin abordarea multor teme tabu ce se vor eliminate din ceea ce era permis Angliei secolului al XVI-lea.

Viziunea postmodernă globală care s-a dorit lasă larg deschisă ușa unor adevărate blasfemii, ale unor speculații care, peste secole nu aduc cinste nici figurii evocate dar nici acestui regizor care respectă de-a dreptul obedient agenda LGBT. Cu alte cuvinte, el realizează în cadrul acestei pelicule o mare ambiție de a lua în derâdere orientarea sexuală, de a o denatura și a o expune, printr-o ipotetică ” dragoste ” pentru o persoană „cu sânge albastru” -ducele de Southampton. De remarcat e faptul că scena explicită din film, de mărturisire a unor foste sentimente este total neîmpărtășită și face notă discordantă cu faptul că William Shakespeare, jucat magistral, convingător până în acel moment este un bărbat însurat cu Anne- Judie Dench-cu care are două fiice.

Până când a început această schițare  ciudată, dar inertă, a acestui film, Shakespeare se află deja aproape resemnat, la jumătatea drumului , acela de a afla de ce anume a murit Hamnet. În mod convingător, întruchiparea lui Branagh este ceea ce asigură filmului o doză de veridicitate, pornind de la felul  în care își strânge părul capului și terminând cu rarele monente în care își susține monologuri.De aceea, pentru a-și asigura înfățișarea cât mai autentică, actorul a intrat cu tot entuziasmul „în pielea personajului.” De altfel, personalitatea este diferită de personajul din film, deoarece este cât se poate de  complex, iar crizele sale psihologice îi aduc și obsesia lui de om neîmpăcat cu destinul acelui copil dispărut prematur, în condiții suspecte și deopotrivă de  tragice.

Este de fapt o legendă care se stinge în timp, dar practic devine un om chinuit care își sapă grădina , pentru a căuta răspunsurile chinuitoare, pe care familia sa ,până la un moment dat i le ascunde. Practic, fără a exagera Branagh personalizează o fantomă în casa lipsită de lux, simplă a marelui William Shakespeare care se întoarce la Stratford pentru a-și umple golul sufletesc pe care l-a lăsat în urmă, odată cu ieșirea sa din viața publică.

Filmul are valențe apropiate pieselor de teatru dramatice, specifice genului care l-a consacrat. Momentele de letargie cât și de profunde stări pline de tensiune se succed, oarecum surprinzător. Firul narativ principal i se adaugă altele două subsidiare, dar fără a deturna sensul acestei drame care, pe final, printr-un artificiu regizoral realizează și apelează, (pentru a convinge publicul spectator) la date precise din biografia Marelui Bard.

Din acest punct de vedere, cu toate că fantezia regizorală nu este pusă sub semnul întrebării, se iscă anumite episoade pline de dramatism, în care actorii sunt încadrați în imagini specifice acelor timpuri.De altfel, cu foarte puține cazuri, acestea sunt aproape aceleași. Calitatea imaginilor este una superioară, ținând cont de faptul că este distribuit de Sony Pictures Classics și a avut premierea începând cu data de ieri, în cinematografele britanice.Dar, cu toate acestea filmul nu a stârnit interes, probabil datorită subiectului sau mai degrabă manierei cu care experimentații actori au încercat să ofere sens și interpretare acestei povești create aproape din nimic.

Am remarcat îndeosebi, excluzând firul narativ deosebit de simplu acea tensiune care se lasă mai mereu mascată, chiar daca nu există niciun fel de complot atât de mult elaborat ca într-un film artistic care ar avea o serie de episoade ce frizează un anumit fel de realitate.

Soția lui Shakespeare, Anne Hathaway, a fost cu opt ani mai în vârstă decât soțul ei, dar aici, ea este portretizată cu acea căldură de venerabila Judi Dench.

Multe scenarii îl găsesc pe Shakespeare cu nevasta sa  Anne -impecabil interpretată de venerabila Judi Dench, care dă una dintre cele mai serioase interpretări ale sale de până acum, în sensul că amândoi protagoniștii se comportă foarte distant, rece. Tocmai aceasta constatare de petrecere a timpului cu soțul ei este una destul de ternă, chiar de înșelătoare și urmărirea multor momente expun acea răceală, pe care nici momentele de foamete nu le pot eclipsa.Mai mult ca sigur, indicațiile regizorale au evidențiat faptul că cel mai bun medicament pentru ea pe tot parcursul vieții îl reprezintă discuțiile în contradictoriu iar sentimentele de  inadecvare se observă cu ochiul liber. Eroul principal încearcă, de asemenea, să se regăsească pe aceeași lungime cu cele două fiicele sale adulte, Judith (Kathryn Wilder) și Susanna (Lydia Wilson), dar niciuna dintre ele nu îl agreează în totalitate și spun despre el că este asemenea tatălui care a venit acasă de la o călătorie de afaceri de zece ani fără suveniruri.

Filmul m-a intrigat și m-a determinat să redactez această prezentare într-o notă subiectivă, din moment ce viziunea postmodernă a atins ridicolul și a explorat anumite secțiuni psiho-patologice, deosebit de viclene , ceea ce conferă acestei pelicule o aură negativă, plină de mister, plină de post-adevăruri,pe care o pot încadra la categoria film-dramă cu subiect propagandistic, menit de a promova fără nicio reținere agenda LGBT. Desacralizarea și reducerea unui simbol britanic și universal este un alt obiectiv atins, unul pe care lumea contemporană îl servește cu nesaț în această producție.

De altfel, până la ultima scenă și imagine din film, cel mai mult și mai intens, personajul ce-l reprezintă și-l întruchipează pe Shakespeare tinde spre acea resemnare,  spre acea grădină plină de tristețe din afara casei familiale.Scenele filmate au fost exemplare, iar imaginile memorate pot fi încadrate în preajma vreunui castel ce a aparținut cândva dinastiei Tudor din secolul al XV-lea, posibil chiar popularul Windsor Castle.

Firul narativ destul de simplu dar și tulburător l-a nominalizat pe Shakespeare să trăiască pentru a înțelege și desluși misterul morții fiului său Hamnet (interpretat de tânărul Sam Ellis),   un copil ipotetic, negăsit în realitate, cu toate că în peliculă apare până și în registrele Bisericii Anglicane.

Fără a deveni pedant, există o scenă foarte neplăcută în care Earl McKellen se întoarce să vorbească cu Shakespeare, care nu poate evita lingușirea cruntă a lui Sir Thomas Lucy (Alex Macqueen) și preferă doar să vorbească cu William însuși, care se transformă instantaneu într-un subordonat în prezența aristocratului.

De fapt, lordul Southampton este amuzat în mod nemaipomenit de lupta ridicolă a lui Shakespeare pentru statutul social . Uimit de Shakespeare, care aparent continuând să aibă sentimente pentru el, acesta îi recită cel de-al XXIX-lea sonet: „Pentru că dragostea ta dulce ți-a adus aminte de o asemenea bogăție / pe care apoi mi-am disprețuit să-mi schimb starea cu regi” și o face să pară o declarație de iubire agonizată.

Southampton repetă slugarnic și ironic anumite pasaje, dar le și schimbă sensul în întregime cu tonul său.Nu mai este vorba despre iubire acerbă, ci despre absurditatea unor astfel de emoții în fața …”măreției artei.” Este un schimb gestionat absurd, total malign, care aruncă umbre și pete nemeritate asupra reputații acestei valori universale a culturii din toate timpurile…

Alte momente sunt mai puțin reușite siși  realizarea este departe de orice siguranță, din moment ce există un număr destul de mare de oameni, de personaje care se întorc să-i spună lui Shakespeare cât de mare este el, în timp ce acesta se uită mai mereu în jos cu un zâmbet piedut. 

Departe de a fi o capodoperă, acest film trivializează și aduce grave prejudicii de imagine cât și de înțelegere a ceea ce a reprezentat și continuă să mai însemne figura legendară, alături de opera sa nemuritoare, pe deplin inspirată a lui William Shakespeare.

Totusi, acest film pe care l-am vizionat în premieră într-un cinematograf din caputala Marii Britanii mi-a lăsat o puternică impresie și m-a determinat să expun , să prezint acest film din această perspectivă. Departe de a fi un personaj legendar precum Prospero care este unul din prototipurile liderilir imbatabili  sau de figura regelui Lear care îl face să fie chinuit, pe deplin resemnat de către fiicele acestuia, Kenneth Branag este mai degrabă istoria unui eșec din absolut toate punctele de vedere. Figura shakespereană este potrivită mai degrabă cu a unui actor profesionist cu rol de pricepere limitată ,care a decis că i-ar fi suficient,poate de ajuns cu faima pentru a se concentra pe crizele, angoasele psihologice care-l macină.

Opiniile pot varia sau se pot împărți în legătură cu ”marele secret ”dezvăluit, dar personal nu mi-au plăcut niciuna dintre scenele lungi, pe deplin statice, așa cum William și Anne au obiceiul de a se strânge împreună într-un colț al unei camere întunecate, aprins de lumina focului ca-ntr-o peșteră total ostilă.

Ca o tristă concluzie și o dură ironie, redând numele băiatului într-un mod pe care mulți îl pot observa și puțini se vor bucura, „All Is True” scapă cumva din vedere scenariul de pe capodoperă „Hamlet” pentru a găsi copilul care-l bântuie pe tatăl său, deoarece Hamnet, printr-un artificiu regizoral se întoarce din morți și într-o ultimă scenă, apare iluzoriu, aproape amorțit cât și răvășit , numai pentru a transmite o ultimă rază  „de speranță „, care mai mult este similar cu nevoia de alungare a unui sentiment inferior, cel de groază, pe care marele scriitor îl experimentează pe tot parcursul acestui film.

Prezentarea filmului „All is True” a fost revizuită la QC Screening Room, Los Angeles, 1 decembrie 2018. MPAA Rating este destinat vizionării după împlinirea vârstei de 13 ani (PG-13).Timpul de derulare efectiv este de 101 minute.  Lansarea și prezentarea acestei producții a revenit firmei TKBC de la Sony Pictures Classics. Producătorii sunt Kenneth Branagh, Ted Gagliano, Tamar Thomas. Producătorii executivi sunt Laura Berwick, Becca Kovacik, Judy Hofflund, Matthew Jenkins. Regizorul este Kenneth Branagh. Scenariul este semnat de Ben Elton. Camera (culoare, ecran lat) i-au revenit lui Zac Nicholson. Editorul oficial este Úna Ní Dhnghaíle. Coloana sonoră a fost asigurată de multi-talentatul compozitor scoțian Patrick Doyle.

Alături de Kenneth Branagh joacă Judi Dench, Lydia Wilson, Hadley Fraser, Jack Colgrave Hirst, John Dagleish, Sean Foley, Ian McKellen, Gerard Horan și Sam Ellis.

Trailer oficial :

Sursa foto : IMDb,The Guardian,slate.com,Flickering Myth

Această prezentare a fost realizată și oferită de către Prof. Dr. Daniel Mihai, redactor -șef al platformei online independente Criteriul Național 

 

Comentarii Facebook
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

PSD a renunțat la restructurarea Guvernului și a propus miniștri interimari

Mihai Daniel

Publicat

pe

PSD a renunțat la restructurarea Guvernului și a propus miniștri interimari, după ce președintele Iohannis a refuzat cele trei propuneri trimise la Cotroceni de premierul Viorica Dăncilă.Miniștrii interimari sunt Ana Birchall, la Justiție, Eugen Teodorovici, la Fonduri Europene, și Radu Oprea, la Ministerul pentru Românii de pretudindeni. 

Deși președintele PSD Liviu Dragnea ar fi putut să-l impună pe Eugen Nicolicea ca ministru al Justiţiei prin restructurarea Guvernului, liderul PSD a dat înapoi de teamă că actuala coaliție de guvernare nu mai are majoritatea în Parlament.

Deşi avertizase că va restructura Guvernul în cazul în care Iohannis îl va refuza pe Eugen Nicolicea la Justiţie, liderul PSD s-a răzgândit brusc.Motivul este dat de acea frică legată de aritmetica parlamentară. Procedura restructurării Guvernului ar fi presupus un nou vot de încredere din partea Parlamentului, iar PSD şi ALDE mai au, în cele două Camere, doar 6 voturi peste limita majorităţii. Liviu Dragnea ar fi depins de voturile minorităţilor naţionale sau de UDMR, însă maghiarii au anunţat că nu se vor amesteca în procesul de restructurare a Executivului. Astfel, Dragnea nu a mai cerut un vot în Parlament, care ar fi demonstrat că PSD nu mai are majoritate. Pasul în spate făcut de liderul PSD e încă o dovadă că actuala coaliţie se mai sprijină doar pe o majoritate de conjunctură în Parlament. „O restructurare aş trata-o ca pe o încercare de a-l ocoli pe preşedinte şi vom vedea, împreună cu departamentul de specialitate, ce acţiuni juridice s-ar impune atunci“, a ameninţat şeful statului.

Liviu Dragnea a prefarat să nu-şi asume niciun risc, deşi procedura resctructurării l-ar fi obligat pe Iohannis să-l accepte pe Nicolicea la Justiţie. Iar numirea lui Eugen Nicolicea în Guvern ar fi fost garanţia că liderul PSD scapă de problemele penale. Spre deosebire de Tudorel Toader, Eugen Nicolicea este unul dintre „soldaţii“ fideli lui Dragnea, deci n-ar fi avut nicio ezitare să-şi asume o ordonanţă de urgenţă salvatoare pentru şeful său de partid. Comparativ, sunt şanse minime ca Ana Birchall, ministrul interimar la Justiţie, să semneze o astfel de ordonanţă de urgenţă. În plus, interimatul Anei Brchall se suprapune şi cu referendumul convocat de preşedintele Klaus Iohannis, iar şeful statului a cerut deja Guvernului Dăncilă să nu ia nicio decizie în domeniul Justiţiei până când poporul nu se pronunţă.

Sursa foto : https://google.com

Redacția Politică Internă a platformei media independente Criteriul Național  (mai mult…)

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Actualitate

Tot ce trebuie să știi despre lucrările de foraje puțuri. Prețuri. Durată. Poziționare.

Publicat

pe

foraje puturi

Ești din București, locuiești la curte și te gândești serios că opțiunea de forare a unui puț poate fi economică și practică, însă nu știi foarte bine ce presupune? Ai ajuns exact unde trebuie.

Înainte de a începe demersurile pentru forarea unui puț, e foarte important să iei în considerare doar angajarea unor specialist în domeniul de foraje puturi. Colaborarea cu o echipa care nu este formată din specialiști îți poate aduce mai multe daune și poate avea un efect negativ asupra pânzei freatice.

Iată câteva răspunsuri care te-ar putea ajuta atunci când te gândești serios să apelezi la opțiunile de foraje puturi pentru locuința ta.

Cât costă serviciile de foraje puturi Bucuresti?

Serviciile de foraje puturi depind de mai multe aspecte, așa că fiecare proiect este calculat individual, iar costul poate să difere. Tocmai de aceea se recomandă consultanța specializată înainte de realizarea putului propriu-zis. Firmele de foraje de pe piață au metode diferite de cotare a lucrărilor de forare, unii foratori vor face oferta de preț per metru forat, iar alții preferă să realizeze cotația de preț pentru gaura forată, instalatrea țevilor și a pietrișului mărgăritar pentru filtre. Atenție însă la prețul final, aceste cote nu reprezintă decât jumătate din lucrare. Foram-puturi.ro oferă consultanță gratuită și servicii de cea mai bună calitate pentru foraje puturi Bucuresti.

Cei mai importanți factori care pot influența prețul final al unei lucrări de forare sunt:

  • Geologia și hidrogeologia de la baza terenului;
  • Metoda de proiectare și construcție a puțului;
  • Condițiile locației propuse;
  • Cantitatea de apă cerută de dumneavoastră;
  • Modul de utilizare al apei propuse;
  • Nivelul apei și randamentul proiectat al puțului;
  • Tipul, marca și modelul pompei submersibile selectate;

Toate aceste detalii pot influența costul final al serviciilor de foraje puturi. Este important să discutați în prealabil cu un expert în domeniu tocmai pentru a vă putea forma o privire de ansamblu asupra acestui tip de lucrări. Țineți cont de faptul că o astfel de lucrare presupune mai multe etape: forarea propriu-zisă a puțului de apă, montarea instalației de pompare și a tratamentului pentru apă (acolo unde este necesar). De asemenea, cunoașterea unora dintre informațiile de mai sus poate fi un plus și poate grăbi și eficientiza demersurile de forare.

Cât durează o lucrare de foraje puturi Bucuresti?

La fel ca în cazul obținerii cotei de preț, durata realizării lucrării poate depinde de mai mulți factori cum ar fi adâncimea gurii sau tipul de materie geologică de sub stratul de suprafață al solului.

Un exemplu poate fi următorul: un foraj de 150mm forat la o adâncime de 60 de metri va dura aproximativ 1 până la 2 zile. Aproximativ aceeași durată poate fi estimată pentru a instala infrastructura de pompare și pentru a construi mini șantierul de foraj.

Care este cea mai bună variantă pentru poziționarea unui puț?

În principiu nu există reguli de poziționare a unui puț, însă trebuie să aveți în vedere mai multe aspecte de logistică pentru a începe să forați cât mai aproape de locul unde aveți nevoie de apă, în funcție de priorități și necesități. Este important ca lucrarea de forare să se facă la cel puțin 50m depărtare de fosa septică.

Este sigur să bei apă dintr-un puț forat?

În general consumarea apei din puț este sigură, atât timp cat au fost resprectate toate normele de construcție, începând cu tubulatura PVC, apoi filtrele etc..

Cu toate acestea, recomandăm întotdeauna efectuarea unei proceduri de testare a apei pentru a putea cunoaște în detaliu care este conținutul apei din puțul dumneavoastra.


În zona de foraje puturi Bucuresti, apa din primele două straturi de pânză freatică poate conține impurități cum ar fi nitrați sau alte substanțe. Tocmai de aceea se recomandă forarea la adâncimi mai mari de 80m pentru apa potabilă. 

Foram-puturi.ro oferă servicii în acest domeniu cu o experienta de peste un deceniu. Cere chiar acum o ofertă de la o echipă de profesioniști și află care sunt beneficiie forării unui puț!

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Actualitate

Despre Illuminati- Episodul al Unsprezecelea

Mihai Daniel

Publicat

pe

Motto ” Nu te grăbi să te întărâţi întru duhul tău, pentru că mânia sălăşluieşte în sânul celor nebuni.Nu spune niciodată: „Cum se face că zilele cele de altădată au fost mai bune decât acestea?” Căci nu din înţelepciune întrebi una ca aceasta.” (Ecclesiastul 7, 9-10)


Înainte de toate, ca de fiecare dată, pentru a lămuri odată pentru totdeauna și a nu lăsa loc niciunei interpretări, vreau să vă asigur că acest material se dorește a fi socotit al unsprezecelea
 episod al serialului recent lansat intitulat –”Despre Illuminati”. Pe parcursul acestui material, nu voi aduce niciun fel de atingere sau prejudiciu acestei caste, dar pe de altă parte nu voi face rabat de la cele mai (ne)semnificative informaţii cu sau despre acest subiect deosebit de interesant și mai mereu ocolit de majoritatea. Aceste coordonate sunt deja fixate asemenea unor condiții de facto, iar absolut toate cele enumerate în primul episod , în al doilea episod , în al treilea episod  . în al patrulea episod ,  în al cincilea episod  sunt aspecte definite și tratate, cu lux de amănunte care întregește imaginea globală despre acest subiect.

Cel de- al sșaptelea episod  s-a dorit o expunere detaliată a unor evenimente cronologice, care au marcat apariția unor agenți diabolici ca Szandor LaVey, Aleister Crowley și „celebrii” Cavaleri Templieri sau cei de-o teapă cu acest malefic ordin .Prezentul episod va aduce și va scoate în relief, în virtutea dreptului de a scoate la lumină și de a vă oferi fiecăruia dintre dumneavoastră o parte din ceea ce se știe, dar se ține secret.

 Cel de- al optulea episod a vrut să fie o trecere în revistă, a „peceților”, a tatuajelor, printr- o multitudine de simboluri și imagini despre care se crede că sunt legate de această organizație secretă. Semnificațiile variază de asemenea în funcție de sistemul de credință al individului.

Cel de al nouălea episod  s-a dorit o sinteză extinsă asupra unor evenimente cu puternice reverberații din istoria reală, necontrafăcută a acestor malefici, din momentul de după anul 1738 și după acel ticălos conclav denumit pompos- Congresul de la Wilhelmsbad.

De asemenea, cel de-al zecelea episod s-a axat pe un foarte interesant interviu acordat de americanul Fritz Springmeier despre programările MK-Ultra şi Monarch, numite „programare pe bază de traumă”, diferitele tipuri de traume fizice şi psihice sunt folosite pentru a genera personalităţi multiple uşor controlabile.

Cele mai mari teorii ale conspirației sunt polarizate și adesea gândite la fel de disprețuitor. Un subiect deosebit de controversat și sensibil pentru umanitate este aflarea adevărului despre „realitatea Holocaustului” care a fost mai mereu ocolit sau comentat ori aprig dezbătut printre anumite cercuri. A avut de asemenea acea „etichetă”  total neprincipială, chiar nefastă a unei posibile cabale, a unei prezeumtive conspirați, venite, fabricate abil în laboratoarele secrete.

Cu aceeași nonșalanță și lejeritate, similar acestui „subiect (ne)popular”, cu același entuziasm de nedescris se spun și se propagă lucruri despre subiecte foarte puțin mediatizate precum ar fi OZN – uri şi Illuminati , menite de a distrage atenția opiniei publice (sau a celor interesați).

Mai nou, această „modă” secularizată prinde cele mai subtile forme de exprimare. Cei care se aventurează în a se documenta, în a cerceta sau chiar a avea curajul de a publica unele sau altele despre acești malefici „se bucură” de un tratament total advers, total ostil din partea tuturor.

Cu toate acestea, fără să ignor sau să dau curs acestor aspecte trecătoare, fără a clama sau a declama ceva, voi continua să vă ofer mai mult decât o simplă tratare a subiectului sau enumerare de evenimente, fapte sau imagini. Nu voi dezarma sau renunța, cu toată opoziția unora sau altora, conștient fiind că voi avea parte de o campanie denigratoare, pe deplin mincinoasă față de persoana mea, dar pe de altă parte, atât timp cât voi trăi, voi dori să mă apropii, să mărturisesc despre toate acestea, pentru a arăta „cine sunt ei şi cui slujesc” şi CINE ESTE ADEVĂRUL ABSOLUT-CREATORUL TUTUROR- DUMNEZEU, CEL ÎN SFÂNTA TREIME ÎNCHINAT!

O grămadă de sceptici se vor găsi foarte repede să comenteze despre multe aspecte. De asemenea, acestea nu pot întârzia evidențele celor care se reunesc pentru a discuta despre valabilitatea teoriilor conspirative larg răspândite, cum ar fi existența Illuminati și modul în care omenirea a interacționat cu ei, diversele acoperiri ale guvernului, asasinatele secrete și multe altele.

Folosind dovezi istorice și științifice, se poate face rapid distincția, tocmai prin mecanismul diferențierii de norma stereotipică a teoriei conspirației care se îndepărtează de „realitatea comună” sau chiar de vastul domeniu al religiei, văzută nu ca normalitate, ci ca un aspect ținut ascuns, ce merită cu siguranță a fi pus și adus la lumină.

Acest lucru este specific. Dacă veți avea deschiderea și răbdarea necesară, atunci când fiecare dintre dumneavoastră va căuta un documentar al teoriei conspirației care se concentrează asupra Illuminati, va avea o revelație. Dar, cu un scurt dar important amendament.Observările nu sunt doar bune spre a fi dezbătute, ci și oamenii care pretind că au văzut în primul rând lucruri, au citit sau au experimentat trebuiesc luați în considerare.

De aceea, în episodul de astăzi voi cita și voi publica câte ceva din doctrina și misiunea Illuminati.De la începuturile Illuminatilor, înainte de a-și scrie jurămintele lor veșnice sau de a vorbi despre jurămintele lor ca fiind protectori ai omenirii, organizația aceasta a pledat pentru scopul final al unui Pământ globalizat. Viziunea lor pentru viitor este o planetă unificată fără frontiere naționale, condusă de cei mai buni și mai străluciți ai speciei umane, în care toți oamenii, în toate locurile, pot trăi….”în Abundență.”

O societate globalizată ar însemna abandonarea diviziunilor între țări și sfârșitul mileniilor, chiar a războaielor care au avut loc pe teren și/sau pe activele sale. De altfel, în viziunea Illuminati „acesta este un capăt al depozitării și a stocării resurselor excesive de către o țară, în timp ce populația altei țări se confruntă cu foamete. Ideea este că toți oamenii sunt atât indivizi, cât și membri unei familii extinse de specii și că nici un om nu ar trebui lăsat în urmă pur și simplu din cauza șanselor întâmplătoare ale locului în care s-au născut.”

” În actuala epocă a războiului, bogații trebuie să-și îngrădească proviziile pentru a asigura siguranța copiilor lor în acest timp pe deplin haotic. Obeliscurile și fabricile lor pot fi construite numai prin lucrările maselor necesare.Dar o vârstă diferită este aproape de noi – o civilizație post-muncă întreținută de mașini autonome și alimentată cu energie nelimitată. În veacul Illuminatti, toți cei care caută bogății primesc bogățiile pe care le merită.Planul pentru această planetă îi vede pe oameni care nu sunt împărțiți  în triburi bazate pe locațiile lor geografice, apariții fizice, sau accesul la resurse. În schimb, fiecare persoană este o parte unică a unui ecosistem mondial în care alegerile lor au un efect asupra întregului. Fiecare persoană este o piesă vitală a unei mașini mai mari care beneficiază de întreaga umanitate. Fiecare persoană are libertatea de a-și descoperi scopul, de a-și urma pasiunea, de a se îmbunătăți mai bine și de a vedea cum eforturile lor contribuie la viața altor opt miliarde de oameni – în loc să le slujească pe sine și nevoile lor.Unificarea totală a globalismului face parte din viziunea noastră utopică pentru avansarea umanității – o nouă ordine mondială a veacurilor. Dar există o cale lungă și dificilă de urmat și mulți pași pe care trebuie să le faceți înaintea granițelor umane pot fi șterșe.

De când primii locuitori preistorici ai Pământului au început să se unească în pachete pentru urmărirea comună a resurselor, oamenii s-au găsit în mod natural atrași de comunități care seamănă cel mai mult cu propriile convingeri și genetice înnăscute. Prin formarea triburilor, oamenii au împărțit această planetă în secțiuni care ar permite sistemelor și culturilor de credință profund variate să aibă ocazia de a prospera și de a dezvolta în mod organic.Dar, în aceste vremuri timpurii, cetățenii acestei planete nu puteau comunica decât cu cei apropiați din punct de vedere geografic, lipsiți de tehnologia de a împărtăși idei și opinii în mod liber ca și acum. De mii de ani, o persoană de o parte a planetei își putea forma convingerile cu privire la scopul lor în univers, fără a auzi vreodată despre credințele unei persoane de cealaltă parte a aceleiași planete – fără a avea ocazia să formuleze îndoieli și să pună întrebări care să le provoace și să-și îmbunătățească viziunea asupra lumii.

Deși multe dintre ideile de moralitate formate de oamenii premature sunt umplute cu merite, multe părți ale doctrinelor timpurii au depășit obstacolele care împiedică progresul omenirii. Aceste idei s-au adâncit atât de adânc în mintea omenească încât cetățenii care caută adevărul trebuie să pună la îndoială credințele lor cele mai adânci înainte de a vedea ce este evident în fața lor.

Atunci când nu există experiență cu cei care cred în mod diferit, oamenii încep să se teamă de „ceilalți” – vasta omenire nefamilară, care nu poate fi ca ei. Această teamă a fost crescută atât de adânc în oameni încât necesită generații să se răzgândească. Mii de ani de neîncredere au dus la războaie, urmate de represalii; invazii urmate de răzbunare; răpirea urmată de arderea orașelor invadatoare. Chiar și astăzi, prea mulți oameni refuză să vadă toți oamenii ca parte a unui singur grup care se străduiește să supraviețuiască de la dispariție.Oamenii nu pot fi forțați în timp dw pace. Doar timpul și persuasiunea pot convinge indivizii de adevărata lor putere atunci când lucrează pentru avansarea colectivului în locul îmbogățirii personale.

O modalitate de măsurare a eforturilor unei singure persoane și traducerea ei într – un număr care poate fi utilizat pentru a achiziționa eforturile altei persoane este ca un zid care convertește bani din vânzarea muncii de a găsi, de a tăia și de a pregăti zidăria  (…) bani care pot fi apoi folosiți pentru a cumpăra munca unui băcătuș, a unui medic sau a unui profesor, chiar dacă nu necesită pietre sau zidărie. Unii pot acumula averi atât de mari încât nu-l pot folosi în viața lor, lăsând în urmă recompensele eforturilor lor de a asigura siguranța moștenitorilor lor.

Dar în această perioadă de haos există acum o gravă inegalitate în transformarea eforturilor în bani. Există nenumărate pericole care stau în calea celor care caută să urce mai sus pe piramida. Deși această planetă este suficient de bogată pentru ca toți oamenii să trăiască în Abundență, frica a determinat pe cei mai bogați să se deplaseze și mai mult în ascundere – o supraprotecție pentru descendenții lor, hrăniți de teroarea lor instinctuală de a fi nevoiți să se întoarcă în sărăcia din care au venit toți oamenii.Într-o lume care este eliberată de lanțurile de nevoie, nimeni nu are nici un motiv să stocheze bogățiile sau alimentele, adăpostul, confortul și securitatea pe care le oferă bogățiile. Ei nu au niciun motiv să cedeze capcanelor dictatorilor sau imperialiștilor – sau chiar otrăvurilor unui globalizator corupt elitist – pentru că nu au nevoie să se bazeze pe o putere politică sau pe muncitorii muncitori care să supraviețuiască. Atunci când nevoile fiecărei persoane sunt îndeplinite, nu există niciun motiv pentru a purta războaie și nicio motivație pentru a jefui vecinii pentru necesitățile pe care le au deja și nu le va pierde niciodată.

(…) Numai prin libertate, de nevoie, poate lanțurile umanității să fie rupte. Deși se apropie transformarea, trebuie să călătorim în această călătorie în limitele societății actuale. Chiar și aceia care refuză să se conformeze apelurilor noastre trebuie să continue să trăiască cu protecțiile noastre promise – chiar dacă trebuie să se facă compromisuri temporare pentru siguranța tuturor. Numai păstrarea ordinii poate permite omenirii să treacă printr-un transfer pașnic de putere .Prima datorie a unui guvern este de a-și proteja granițele și oamenii din interiorul lor. Astfel, mulți lideri mondiali, deși împărtășesc viziunea noastră pentru o umanitate unificată, trebuie să ne echilibreze obiectivele cu responsabilitatea de a-și proteja triburile de amenințările actuale de război.Deși globalismul este viitorul nostru, frontierele naționale actuale permit cetățenilor individuali să aleagă dintr-o varietate de societăți și guverne și să se alăture comunității care le reprezintă cel mai bine. În această perioadă de haos, frontierele protejate le permit cetățenilor să trăiască cu o mică măsură de siguranță și asigurarea că umanitatea nu va mai fi pierdută niciodată în sălbăticia anarhiei.

Pentru a proteja integritatea planului nostru împotriva celor care ar căuta să-l distrugă, Illuminati au fost obligați să lase multe întrebări fără răspuns și să-i dirijeze pe membrii noștri să-și îndeplinească îndatoririle în secret. Dar agresorii și vânătorii de știri false au folosit tăcerea lui Illuminati pentru a ne expune agenda prin lentila distorsionată a neîncrederii, răspândind zvonuri false despre obiectivele noastre, pur și simplu, pentru a ne întări puterea.Trebuie să se tragă o linie între agenda globalistă unificatoare a Illuminatilor și minciunile otrăvitoare ale corupției globale: o bastardizare a intenției noastre care reduce oamenii individuali în lucrători numerotați și servește doar celor care se află la putere. Globalizarea coruptă este doar acoperirea dulce a unui nume fals pentru a ascunde aristocrația amară care se ascunde dedesubt.Iluminatii nu încearcă să pună capăt proprietății proprietății private. Scopul nostru nu este eliminarea armelor de auto-apărare, ci eliminarea nevoii de auto-apărare . Nu propunem o societate care să se bazeze pe un guvern pentru a-și satisface nevoile, ci un surplus de resurse care face ca comerțul și munca nedreaptă să fie învechite.

Numai venerabilii și dictatorii profită de subjugarea poporului lor, dar sunt doar relicve ale unei epoci trecute. Pentru ce bucurie este o lume în care unii ar putea să se bucure în timp ce alții trebuie să sufere – dacă ar fi posibil ca toți să trăiască în siguranță? Eforturile adevărate pot fi totuși destul de recompensate atunci când toți locuiesc în vile și unii trăiesc în palate.

Conectivitatea globală a fost una dintre etapele primare spre obiectivul nostru a unei societăți complet pământene. Tehnologia digitală unește planeta în moduri pe care nu le-a văzut până acum, permițând ca ideile să fie împărtășite în mod liber și încurajând conexiunile care transformă Altul în Același lucru, iar incertitudinile în înțelegere.Expansiunea noastră a pus bazele introducerii unor concepții mai înalte cetățenilor care vor forma noua fundație a acestei planete: căutătorii care au simțit de mult că există un scop mai profund pentru existența omenirii și un secret mai profund pentru designul acestui univers care este codificat în toate viețile lucruri.

Omenirea  nu va mai fi confruntată cu obstacole de nevoie și barierele de muncă. Tehnologiile emergente reduc dependența umanității de dispariția formelor de energie. Noile metode de construcție tipărite și transport autonom vor eradica în cele din urmă cerința efortului fizic de a construi structuri și a muta materiale, eliberând muncitorii să producă și să creeze și să prospere. Resursele găsite pe alte planete sunt la îndemână și conduc la noi oportunități care nu au fost văzute niciodată în granițele Pământului.

Cele mai mari zile ale omenirii sunt înainte. Toți cei care au văzut Lumina și s-au întors să-și urmeze strălucirea sunt pionierii următoarei etape a omenirii – curatori ai celei mai mari transformări. În epoca de iluminare care se apropie rapid, fiecare om va fi atât unul, cât și unul de 8 miliarde. An de an, pas cu pas, Illuminati continuă să ghideze cetățenii acestei planete mai aproape de scopul nostru final de unificare globală.

Nu vă temeți de viitorul omenirii. Nu vă temeți de sunetele care izbucnesc pe orizonturile voastre roșii, pe măsură ce monumentele pentru înrobitorii voștri sunt făcute în praf. Nu vă temeți cum călătoriți pe drumul din față și căile sale (care) se întunecă sub căderea noilor zori lungi.

Întunericul semnalează noi zori înainte. Nu veți fi niciodată pierduți dacă urmați Lumina.

Ne uităm mereu pentru tine.  (citat amplu tradus de pe site-ul oficial al Illuminati )

 

 

***************************************************************************

În încheierea acestui episod, vă promit că voi continua „această călătorie” şi astfel interesul pentru subiect va fi dezvoltat. Cu speranţa că toate aceste lucruri nu vor fi trecute cu vederea, desconsiderate, iar prin acest demers jurnalistic coroborat cu aceste cunoștințe mai mult sau mai puțin vechiculate despre secretele, influența și puterea acestor malefici vor fi cunoscute iar dumneavoastră veți fi cei câştigați, vă mulțumesc pentru atenția acordată.

Sursa foto : ,Esoteric Online,Ocult-Ro,Redbubble,ecclesiasticalheraldry.weebly.com.Pinterest.http://tattoo-journal.com/, Congresul de la Wilhelmsbad ,Infobrasov.net ,Informaţii Societăţi Secrete,Biserica Catolică

Acest material a fost conceput și oferit de către Prof. Dr.Daniel Mihai, redactor-șef al platformei online independente Criteriul Național

 

Comentarii Facebook
Citeste in continuare

Top Stiri Nationalul.ro