Uncategorized
Cum alegem patul ideal pentru un dormitor complet?

Piesa centrala a dormitorului este, si va ramane intotdeauna, patul. Acesta contribuie la indeplinirea uneia dintre nevoile de baza ale omului: odihna si somnul. Somnul din timpul noptii contribuie in mod fundamental la felul in care ne simtim a doua zi, la nivelul nostru de energie, motiv pentru care alegerea patului este o sarcina mult mai serioasa decat ar parea la prima vedere.
Tipul patului ales (paturi tapitate sau clasice, paturi mai inalte sau cu rama mai joasa etc.) va influenta mult din calitatea somnului, precum si accesorizarea lui cu o saltea buna. Astfel, alegerea trebuie facuta luand in calcul o serie de factori, precum confortul, dimensiunile si stilul
Cum sa avem un somn mai odihnitor?
In era vitezei, e foarte important ca pe timpul zilei sa fim cat mai energici si mai plini de viata, pentru a ne putea duce cu succes, la sfarsit, indatoririle zilnice. Acest lucru se obtine mai ales printr-un somn odihnitor pe parcursul noptii. Pentru a obtine acest lucru, e nevoie sa fim atenti la mai multe aspecte, printre care nivelul de luminozitate din incapere, izolarea de zgomote puternice, temperatura sa fie ideala si asa mai departe. Totusi, unul dintre elementele principale ramane patul!
Un pat bine proportionat, cu o saltea potivita, in functie de pozitia preferata de somn si nivelul necesar de sustinere a coloanei, ajuta foarte mult la obtinerea unui somn odihnitor. Patul trebuie ales, asadar, in primul rand, pentru confort si sustinerea corpului, pe timpul zilei, dar si pentru necesitatile din timpul zilei: cand stati in pat si cititi sau va uitati la televizor. In acest caz, va puteti orienta spre paturi tapitate, care dau sustinerea necesara pe timpul zilei si adauga farmec incaperii.
Luati masuratori
Unul dintre cei mai importanti pasi in achizitionarea patului perfect pentru dormitor este determinarea dimensiunilor necesare sau potrivite pentru dormitor. Intr-un spatiu mic, un pat mult prea mare va monopoliza podeaua si va ingreuna traficul, in timp ce, intr-un spatiu mare, un pat care nu se potriveste cu restul camerei va atrage dupa sine un aspect neplacut.
Cel mai usor este sa folositi patul vechi pe care il aveti (daca e vorba de o renovare). Daca aveti un spatiu gol ce urmeaza sa fie mobilat, puteti folosi banda adeziva pentru a va face o idee despre cat de mare poate fi patul si unde credeti ca ar trebui asezat. In acest caz, nu uitati sa tineti cont de inaltime si de restul mobilierului care va fi in incapere.
Textura, forma si culoarea sunt caracteristici importante care trebuie armonizate cu restul incaperii, dupa ce am stabilit dimensiunile necesare.
Alegeti stilul
Fiecare incapere a caminului trebuie sa reflecte macar o parte din personalitatea locuitorilor. Ideile de design sunt nenumarate si se pot adapta pentru orice tip de buget sau nevoi. Tot ce trebuie sa faceti este sa va informati si sa alegeti dintre stilurile de baza de design:
- Contemporan;
- Eclectic;
- Clasic;
Indiferent de stilul ales (paturi tapitate, paturi cu baldachin, paturi in stil oriental, joase, etc.), adaptati nuanta la paleta de culori din camera!
Daca sunteti o fire mai linistita, conservatoare, puteti opta aici pentru paturi tapitate in nuante neutre, de bleu, gri sau negru, care se vor adapta oricarui stil.
Spatii de depozitare inteligente
In spatiile mici, o problema poate deveni cea a depozitarii lenjeriei de pat, a pernelor in plus sau a altor obiecte marunte, care nu vrem sa fie lasate la vedere. Atunci cand hotarati sa cumparati un pat nou, puteti opta pentru unul cu lada de depozitare, care va suplini nevoia unui spatiu mai mare sau a unui dulap in plus, fara a ocupa insa mai mult loc!
Pentru cei interesati de oferte de paturi tapitate sau mobilier de dormitor, accesati elvila.ro.
- Telefon: 0372.131.841;
- E-mail: comenzi@elvila.ro.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”
Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.
În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
-
Politicaacum 2 zile
România, între tăcere și oportunitate ratată – analiza unui moment diplomatic controversat. Claudiu Târziu: ”O nouă dovadă de incompetență diplomatică!”
-
Comunicateacum 3 zile
Carmen Târnoveanu și Echipa Binelui lansează “Conferințele Binelui” – un spațiu de dialog despre valori, curaj și oameni care schimbă lumea
-
Politicaacum 2 zile
România, un pilon de stabilitate la granițele Europei. După intrarea în Schengen, eforturile MAI consolidează securitatea Uniunii
-
Actualitateacum 2 zile
Cum ajută Hidrogeofor localitățile din jurul Capitalei să aibă apă curată și constantă
-
Comunicateacum 2 zile
Unde găsești dulciuri românești autentice în magazinele din UK?
-
Comunicateacum o zi
Beneficiile magneziului în reducerea anxietății
-
Sanatateacum 2 zile
Spitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău
-
Lifeacum o zi
Dansul – limbajul universal al bucuriei